mandag den 29. juni 2009

Fra blindpassager til chauffør med stil

P tid ... Parkingstid ?

Nej dette indlæg handler ikke om parkeringstid, men om tid til dig personligt, tid til personlig refleksion.

Hvor tit afsætter du tid til dig selv? Tid til refleksion ....afsætter tid at tænke over hvad du har lyst til hvad dine behov og ønsker er. Hvad du er god til som du skal viderudvikle, bruge og gøre mere af.

Min erfaring er at de fleste bevidst reflekterer alt for lidt. Alle tænker naturligvis over tingene, men bevidst reflektion indebær, som jeg ser det at man evaluerer og beslutter sig for at handle/forandre eller beslutter sig for staus quo. Bedst er det naturligvis at nedfælde sine tanker. Det gør endnu færre

Og hvorfor nu tid til bevidst commited personlig udvikling ..Det går jo meget godt .
Fordi det skaber bevidsthed om hvem du er, hvad du vil , hvad du IKKE vil og så er der kortere fra tanke til handling ....og det er handling der skaber forvandling . Tanker flytter ikke ikke , det gør det når du ændre adfærd, gør noget nyt eller andet end du plejer.

Drøft det du finder ud om dig selv med en god veninde eller gå tankegang om søerne med en god ven og tal om hvordan du får gjort det du har lyst til at gøre....
Det skaber livsglæde at tage ansvar for sine behov, sine ønsker, sin dagligdag og sit liv. Når du er proactiv sker der noget.

Hvis du er på vej til ferie er der alle muligheder for at prøve det af. Sæt fokus på din P-tid.

Ferie giver mulighed for at tænker nye tanker, tænke ud af boxen , opleve noget nyt og blive forandret, hvis du vil, tør og gør.

10 min om ugen på på P- tid gør underværker .... prøv det ..
Hvis du ikke ved hvordan du skal gribe det an så kontakt mig endelig

Jeg glæder mig til at høre om dine resultater her på bloggen hvis du tør ;-)

God ferie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar