lørdag den 19. juni 2010

Ingenmandsland

Jeg elsker lufthavne. De er så dejlig inspirerende og multikulturelle. Her møder du stort set alle mennesker - altså dem der har råd til at rejse. Der er jo fortsat mange i hele verden, der ikke har mulighed for at rejse. Jeg møder mange indonesere der aldrig haft mulighed for at opleve andre steder end den landsby de bor i og et besøg til eksempelvis Bali, er out of the question. Steder som jeg bare lige rejser til sådan for at holde skriveferie.

Jeg elsker processen -  nyder det jeg oplever i det jeg kalder ingenmandsland og som organisationspsykolog Bridget kalder "neutral zone " . Jeg er altid i god tid når jeg rejser, så jeg kan stoppe op undervejs og tage billeder, når jeg ser noget interessant. Min opmærksomhed er skærpet i " neutral zone" på vej til "new beginings" .

Jeg har handlet toldfrit og dufter af et helt parfumeri og lige nu sidder jeg så i Diners loungen, nyder min morgenkaffe og fejrer rejsens begyndelse med en gammel dansk.
Om lidt skal jeg på en længere rejse, fra dør til dør ca. 24 timer. Skal se et par film   undervejs, drikke et glas vin, læse og skrive på computeren så længe der er strøm på batteriet.

                                                                              

2 kommentarer:

  1. Ja Mette, jeg er misundelig men misunder dig gerne denne skønne rejse til vidunderlige BALI. Også jeg elsker at rejse, lufthavnene, mennesker, steder......LIVET!

    SvarSlet